saraerikacaroline

All of the lights

Kategori: Moments Like This

Tråkig som jag är tog jag inga bilder från gårdagen så ni får istället lita på mitt ord att vi hade en rolig förfest hemma hos mig innan vi drog ut på en klubb. Det går aldrig att gissa hur en kväll slutar här och denna lördag ägde efterfesten rum på twin peaks med utsikt över hela san francisco. Så fint med alla stadens lysen under nattetid! Klockan 7 imorse var jag och Johanna tillbaka hos mig. Hann sova några timmar innan vi mötte upp Clara, Kate, Jenny och Mari-Carmen för en brunch. Denna söndag spenderades endast på olika fik samt promenerandes på gatorna med dessa brudar. Fin helg iallafall.

Bilden visar allahjärtansdagskort som jag gjorde till mina fina vänner. En väldigt bra kombination av personligheter!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: