saraerikacaroline

X GENERATION

Kategori: Moments Like This

Var uppe innan tuppen imorse och gjorde iordning mig själv innan jag väckte barnen. Ska strax iväg och träffa Typhanie och Johanna för att gå och kolla på universitet eftersom vi måste plugga några kurser som en del av au pair programmet. Jag funderar på web design och photoshop, tror att det kan vara bra att kunna i framtida yrken. Får se om jag hinner ändra mig efter dagens slut. Eftersom att alla vi tre är ledig ikväll har vi planerat en tacokväll! Har längtat efter denna maträtt så ikväll blir det paltkoma!
Apropå shoppingen igår, se bilderna nedan. Hade en omedveten crush på spets tydligen vilket jag märkte när jag kom hem. Fint de. Hoppas att ni får en förträfflig fredagskväll mina vänner och ovänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: