saraerikacaroline

Spontanitet

Kategori: Moments Like This

Som alla vet är spontanitet bland det bästa som finns, man hinner inte bygga upp förväntningar som riskerar att förstöras. Idag var jag egentligen ledig men eftersom jag inte hade något planerat följde jag med värdfamiljen till fishermans wharf. Vi åt lunch i ett regnskogs café som verkligen var inrett som en regnskog och då och då började gorillorna, elefanterna och de andra djuren i rummet att röra sig och låta. Det regnade även titt som tätt fast inte på gästerna som tur var. Kändes som att min dröm om att besöka en regnskog gick i uppfyllelse. Efter lunchen besökte vi även ett vaxdock-museum och ett "museum" med bara gamla spelmaskiner där man stoppar in mynt och för att spela. Dagen var minst sagt lyckad, spontan och lyckad.
Imorse hann jag även med att organisera allt oorganiserat, däribland mina kläder och nagellack. Titt så fint de blidde!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: