saraerikacaroline

Randomness

Kategori: Moments Like This

Klockan är bara halv 10 på kvällen men jag ligger redan i sängen. Har varit trött hela dagen och speciellt under min photoshop-klass där jag höll på att somna. Som tur var hjälpte min bordsgranne mig (troligtvis omedvetet) att hålla mig vaken genom att prata om sina barnbarn på en blandning mellan engelska och något oidentifierbart språk. De personer som går i min kurs är ganska charmiga faktiskt. Gubben som sitter med baskern i hörnet skrattar ljudligt 2-3 gånger per lektion åt i princip ingenting, helt random. En annan gubbe trillade av stolen idag med en duns, helt random det också och hur roligt som helst. Vet inte om jag ens borde nämna läraren som står i främre delen av klassrummet och förgäves försöker få alla halvblinda/ halvdöva elever att förstå konsten med dagens teknik. Önskar nästan att jag hade tagit studenten med dessa sköningar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: