saraerikacaroline

IT'S YOUR WORLD. SHAPE IT OR SOMEONE ELSE WILL.

Kategori: Moments Like This

Efter sisådär 2,5 månader utan sena kvällar och galenskaper tyckte jag, Johanna och Emelie att det var time to add some flavor till vår vardag. När jag slutat jobba igår kom brudarna till mig för att sedan tillsammans färdas med Ken, en knubbig kinesisk taxichaffis, som skjutsade oss till en klubb för 18+. Det blir vad man gör det till och jag hade skitkul! Vid stängning följde vi med några nyfunna vänner från världens alla hörn på efterfest vilket slutade med att tre trötta brudar satt på köksgolvet och käkade bagels klockan 7 på morgonen. Idag blev det en låååång fika på ett mysigt café innan det var dags för jobb för min del. Ledig imorgon, prio ett är sovmorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: