saraerikacaroline

Bring It On

Kategori: Moments Like This

Det är inte jag, det är internet... Som väljer att lägga upp dubletter av vissa bilder alltså.

Men igår då, jag hade en sån grym kväll! I julklapp fick jag biljetter till musikalen Bring It On av min värdfamilj så jag bjöd med Johanna som sällskap (som också nördat alla filmerna) och vi njöt av två timmars underhållning. Både koreografin, sångerna och replikerna satt som en smäck och alla som deltog i musikalen var perfekt för deras roller. Om man ändå kunde slänga upp benet högre än i en 45 graders vinkel hade jag lätt satsat på att bli en musikalartist.
Innan musikalen möttes jag och Johanna för att käka indonesiskt, vilket var supergott och superhot, och innan dess spenderade jag några timmar i Japan town med tre härliga brudar. I japan town ser det ut som man kan föreställa sig fullt med japaner, Hello Kitty och texter som är obegripliga för någon som mig. Bättre än bra helg, nu är jag redo för en ny jobbvecka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: