saraerikacaroline

2012

Kategori: Moments Like This

Första januari, tillbaka i älskade San Francisco, nerkrupen i sängen efter en bra start på året. Igår när Johanna och jag stod och skålade ute på en kulle medan vi tittade på fyrverkerierna borta vid fishermans wharf kände jag mig så himla lycklig. Har tyvärr ingen bild men tänk er en stad upplyst av lampor överallt med fyrverkerier i bakgrunden. Så fint!
Jag och Johanna avslutade 2011 med chokladfondü, jordgubbar och champagne hemma hos mig innan vi gick ut och skålade på 12-slaget. Johanna sov över här och när vi vaknade imorse tog vi bussen till downtown där vi lunchade och shoppade med Typhanie. Runt middagstid åkte Typhanie hem och vi begav oss vidare till Johanna där vi lagade middag, åt kladdkaka och kollade på film. Härlig start på 2012. Shoppingen var lyckad också, gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: