saraerikacaroline

Love love

Kategori: Moments Like This

Som singel på alla hjärtans dag en halv jordglob ifrån släkt och vänner skulle jag ha kunnat känt mig ensam och bedrövlig idag men som tur är har jag träffat så fina människor här som förgyller mina dagar. Det gällde även en dag som denna då jag mötte upp Clara och Kate efter att ha varit på skolan. (Börjar för övrigt störa mig rejält på gubben med baskern i hörnet som skrattar ljudligt åt.. Ja vad fan skrattar han åt?!?!?!?)
Anyways, jag och tjejerna lunchade, kollade i butiker, skildes åt, jag åkte hem och pysslade men valentines kort och efter det har det varit full fart med jobb. Gav min värdfamilj korten som jag gjort samt bjöd den på cupcakes som jag köpt (var ej överambitiös och bakade). Min första cupcake under tiden i USA! Shame on me.

Kommentarer

  • sabina säger:

    gud vad goda dom ser ut att vara :)

    2012-02-15 | 09:21:18
    Bloggadress: http://sabinaellinor.blogg.se/
  • Jossebosse säger:

    Happy Valentine's Day!

    2012-02-15 | 21:29:44

Kommentera inlägget här: