saraerikacaroline

From one destination to another

Kategori: Moments Like This

This week has been so calm and relaxing. I've mostly been working out, catching up with friends and just enjoying another week of vacation. Tomorrow I'm taking the flight to Canada to spend a week at my host kids grand parents place. Think it is a small house, like a cottage. So excited! 
Friday night I'm planing to to spend with my girls since I will be gone for three weeks in total..
 
First, some pics from San Diego:

Kommentarer

  • Julia säger:

    Heej! Vad kul att höra att du bor i SF! Jag flyttade till Berkeley typ 20 min utanför SF för två veckor sedan. Hör gärna av dig om du har lust att ses :)

    Svar: Nemen hej sa trevligt! Jag vet vart Berkeley ar, har en del kompisar i omradet (dock har de flesta redan akt hem). Skulle vara jatteroligt att ses. Jag ar pa vift till i slutet av Augusti men efter det sa! :) Hoppas att du trivs an hittills :D
    CarolineHansson

    2012-08-09 | 04:17:23
    Bloggadress: http://juliaen.blogg.se
  • Julia säger:

    Jag kommer tillbaka till Berkeley den 23 aug. så vi borde höras då! :)

    2012-08-11 | 06:00:40
  • Julia säger:

    Jag kommer tillbaka till Berkeley den 23 aug. så vi borde höras då! :)

    Svar: Jag kommer tillbaka den 27e, men vi får höras närmare det och planera en träff :)
    CarolineHansson

    2012-08-11 | 06:00:50

Kommentera inlägget här: