saraerikacaroline

20 september 2011

Kategori: Moments Like This

Kommer hem svettig som ett as från dagens body combat-pass, hoppar in i duschen och inser att varmvattnet är slut.. Visste inte ens att det hände i stan, har iallafall inte hänt under mina 2,5 år här. Men trots det är humöret på topp. Har lite svårt för att bli på dåligt humör just nu för allt känns så jäkla bra! Till och med träningsvärken som plågar varenda muskel i min kropp känns underbar. Att jag ska klippa av mig håret på fredags känns underbart. Att jag ska upp 06.30 imorgon och spendera 9 timmar med 15 hyperaktiva dagisbarn känns riktigt härligt. Det är något fel med mig som känns så himla rätt!
Gårdagen var långt ifrån fel den också då jag spenderade kvällen med Johanna, kollade på idol, SATC 2 och fikade. Mysfaktorn var hög!
JAG KALLAR HENNE SNYGG, MEN HON HETER JOHANNA.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: