saraerikacaroline

the lazy song

Kategori: Moments Like This

Klockan är kvar över 4 och jag ligger fortfarande i sängen. Det är så en söndag ska tas! Kom inte i säng förän sent inatt för att jag och Elise spanade in 50 cent i filmen Get rich or die tryin'. Bra film. Dagar då man inte har något planerat är ibland de bästa dagarna. Igår tog jag en spontan promenad till Frösön för att hälsa på min moster (som inte var hemma), gick istället en promenad runt frösöberget, svängde förbi hos Johanna där även Karro var, gick vidare till min moster (igen) som var hemma denna gång och bjöd på middag och efterrätt. Åkte senare till maxi, köpte B&J och te, vidare till Elise där detta konsumerades, gick en runda på stan, tog bilen till MAX för lite nattkäk och därefter återvände vi till Elises lya för film. Slutdestination, sängen, befinner jag mig fortfarande på. Tänkte ta mig en simtur på badet snart och hoppas på söndagsmys med brudarna ikväll. Får se vad dom säger :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: