saraerikacaroline

LIVET, jag älskar dig!

Kategori: Moments Like This

För 6 dagar och 14 timmar sedan publicerade jag tydligen mitt förra inlägg och berättade att det var några familjer som varit intresserade av att ha mig som au pair. Tre av dessa familjer pratade jag en del och fick någon typ av relation till köndes det som. Att tacka nej till att vara deras au pair kändes därför som att göra slut. "Det är inte ni, det är jag", ungefär så kändes det. Men nu efter en vecka blev jag förfrågad om att flytta till en supergullig familj som ville ha mig som deras au pair. Därmed kommer jag den 31 oktober åka till New York på en förberedelsekurs i 3 dagar för att sedan flyga vidare till SAN FRANCISCO som det närmsta året kommer vara mitt hem. FY, vad bra det känns! Mamma berättade att det bara var 6 helger kvar och eftersom jag jobbar hela veckorna måste jag ta vara på varje helg framöver. Igår invigde jag helgen med middag på Solo och därefter filmmys med glass. Idag ska jag träna och förhoppningsvis träffa några trevliga själar. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: