saraerikacaroline

braaa helg

Kategori: Moments Like This

Tänk vad mycket en dag extra ledigt kan göra. Känns som att jag har varit ledig i en vecka på grund av att jag var ledig från min praktik i fredags och åkte hem till familjen på torsdag kväll. Klippte mig i Stugun på fredagen, åkte till familjens hem och snyltade middag innan jag drog vidare till stan för lite förferre och därefter öppningen av allas vår O'learys. Kul kväll, lite förvirrande och med oväntat slut. Var ändå uppe med tuppen dagen egfter och drog till badhuset för lite simmning och återhämtning i bubbelpolen. Resten av helgen har varit lugn och skön med familjhäng och fotbollstittande. Jag ska lära mig att ta bilder oftare, för det eviga novellskrivandet håller inte.
Bjuder på en bild från Barcelona sålänge, på mig, Sofia och mitt långa hår som numera är borta. Skööönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: