saraerikacaroline

29 september

Kategori: Moments Like This

Inte länge kvar nu till min flytt! Önskar att alla förberedelser var klara så jag bara kunde ägna mig åt att umgås med mina fina och planera packningen (som jag bestämt ska vara minimal.. heh lär ju bli så med tanke på att jag hade övervikt när jag skulle till Spanien i en vecka..). Men två saker som jag verkligen måste göra är att skriva ett
pre-departure projekt samt skaffa visum. Då man är tvungen att besöka ambassaden i Stockholm för en 3 minuters intervju har mamma och jag bestämt oss för att göra en lite mer minnesvärd trip när vi endå ska iväg. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men några nätter i huvudstaden kommer det iallafall att bli!
Ska lägga mig i sängen och förbereda mig mentalt för mina resterande 8 av 12 arbetsdagar i följd. Konstigt nog känns det till och med roligt att återvända till hemtjänsten i helgen för ett 13 timmars arbetspass på lördag.
Stockholm i somras! Haha ååh Linnéa gumman.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: