saraerikacaroline

mina vänner är underbara

Kategori: Moments Like This

Huvva huvva, nu är det nära! Försöker ta vara på tiden med vännerna på bästa sätt men det är svårt när det är kaos i lägenheten och huvudet. Inatt satt jag, Sandra och Rebecca uppe till halv 2 och kollade på film som vi hyrde efter att vi hade fikat tillsammans med Josefine och Marie. Passade på att krama tjejerna hejdå eftersom vi troligtvis inte hinner ses innan jag åker. Elise fick också en hejdåkram.
Idag är schemat fullspäckat med det sista som ska göras! Vill vara klar med allt tills i eftermiddag så jag kan slappna av och ha en sista roligt kväll med "klassen" (i år iaf). Jag börjar med att packa!
Fina fina vänner!
Men titt va grann na é!
Den här bilden får jag egentligen inte lägga up hehehehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: