saraerikacaroline

fredag imorgon, wehå

Kategori: Moments Like This

Har lite smått dåligt samvete för att jag inte hinner umgås med min familj så mycket som jag vill, men det är så svårt när dom bor där dom bor. Vad ska jag göra där på dagarna när dom är på skola och jobb? Därför hänger jag i stan där jag kan rensa i lägenheten, skriva på mitt pre-departure projekt, träna och hänga med vännerna. Eller gå till tandläkaren som jag gjorde imorse. Jag har inget problem att gå till tandläkaren men idag höll dessa få minuter att ta kål på mig vilket berodde på att jag mådde så pass illa att jag skulle kunna spy så fort jag öppnade käften. Bra att vara hos tandläkaren då...
Ignorerade illamåendet och mötte upp Diana för en trevlig promenad på stan och en lång välbehövlig fika. Efter det har jag hängt i lägenheten framför datan, kollat på svenska hollywood fruar och druckit te. Ska hämta tvätten nu och sen ta rekord på att somna snabbt. Fint de.
Bilder från Fugelsta där det kom så pass mycket snö härom dagen att vi kunde göra en snögubbe. Kanske den enda snö jag kommer se på ett år nu så vi var tvugna att passa på.
haha, ååh

Kommentarer


Kommentera inlägget här: