saraerikacaroline

countdown

Kategori: Moments Like This

Nedräkningen har startat konstaterade jag idag då jag (troligtvis) jobbade min sista dag på hemtjänsten, om de inte är i stort behov av mig som vikarie framöver. Jag passade på att säga hejdå till några brukare och helt ärlig var jag tvungen att hålla tillbaka gråten när jag fick en puss på handen och en lyckohälsning av världens sötaste gubbe. Hur ska jag klara av att lämna alla vänner och familjemedlemmar kan man ju undra. Dock finns nu ingen återvändo för jag har fått mina flygbiljetter till New York och San Francisco hemskickade samt bokat tåg ner till Arlanda den 30 oktober. Gruvar mig redan inför ännu en hel***esnatt på arlanda då mitt tåg anländer redan 22.23 på söndagkväll och flyget går 08.00 på måndagen.. Eller okej, jag gruvar mig inför att resa ensam över huvudtaget. Går det att köpa ett lokalsinne?
Haha ååååh jag dör av skratt varje gång jag ser Mattssons sovställning på arlandas sköna bänk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: