saraerikacaroline

18 oktober 2011

Kategori: Moments Like This

Dagen har spenderats framför datan skrivandes på mitt projekt som envisas med att ta mer tid än planerat. Hann iallafall med att åka till mammas jobb och skriva ut en massa viktiga papper. Efter en god middag med tacos återvände jag till datan där jag nu sitter bänkad och skriver med andra au pairer som också ska till New York samma datum som mig! Vissa ska åka samma flyg också så det har varit ett evigt mailande om det ena och det andra, som gjort mig lite väl pepp så nu sitter jag och hoppar på stolen. Ungefär.
Apropå hoppa så ska jag hoppa i duschen snarast möjligt innan jag hoppar vidare i sängen. Har fått i uppdrag av pappa att lämna in bilen på lagning i stan imorgon så det blir till att kliva upp med tuppen. Resten av dagen kommer vara fullspäckad med småfix som måste göras, så som att betala visumavgift, ta kort att ta med till ambassaden, fixa rekommenderat brev osv osv. Vill inte tråka ut er så jag börjar hoppa nu. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: