saraerikacaroline

"Hemma" i San Francisco

Kategori: Moments Like This

Jag har helt tappat perspektiv pa tid har i USA. Tydligen ar det fredag idag, wihoo! Undrar vad alla dar hemma ska gora, festa kanske? Fredagsmys mojligtvis?
Igar 6.38 pm landade flyget som tog mig fran maktiga New York till San Francisco. Kursen var rolig, jag larde mig en del nytt och skaffade manga nya vanner. Bra va mamma? :)
Familjen jag bor hos verkar jattegulliga, och hunden som ar runt 1 ar bedorande! Idag ska jag bara ta det lugnt och installera mig i det nya huset. Barnen ar pa skolan och mamman ar pa gymmet. Dar borde jag ocksa vara med jag tar tag i det en annan dag. Eftersom att jag gjorde det smarta draget att lamna min laptop i Sverige kommer jag inte lagga upp nagra bilder forren jag skaffat en egen dator, eller Ipad. Funderar pa vilket. Anywaysss.
Ikvall ska vi kanske kolla pa en basketmatch, det hoppas jag pa for det verkar skoj. Och imorgon hoppas jag att vi ska ivag till stallet, jag vill klappa en hast. 

Hoppas att ni har det bra dar hemma! Saknar redan mina underbara vanner och familj <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: