saraerikacaroline

Första advent

Kategori: Moments Like This

Vilken fin vecka det har varit med thanksgiving och mycket ledig tid. Har hunnit med zumba med 70 % gay-män samt en 80 årig gubbe vilket gav mig en rolig upplevelse på lördagsmorgonen. Vilka oblyga och härliga människor! Hann även med lite shopping och häng med fina au pair flickor. Igår strosade jag genom chinatown på väg mot fisherman's wharf där jag mötte upp tre tjejer för lunch och vi cruisade sedan vidare mot downtown i en fin cab med musiken på högsta volym. Livet som en california girl helt enkelt.
Som minderårig i USA fick vi nöja oss med bio och därefter varm choklad på ett café. Har varit ensam i huset hela helgen så jag har passat på att ockupera soffan, kikat film och käkat glass samt chokladdoppad frukt. Vet inte om det var allt det goda som fick mig att ligga i sängen fram till klockan 6 idag med världens illamående, men trist var det och jag missade både en au pair-träff och lucia övningen. Som tur var började jag må bättre i samband med att Therese, en vän från stugun av alla ställen, kom på besök (och stannar här i två nätter). Vi har snackat i några timmar, druckit vatten och satt igång brandlarmet. En skön avslutning på helgen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: