saraerikacaroline

Italiano musico

Kategori: Moments Like This

Skön dag! Hade förberett mig på en heldag med pöjken eftersom att han var ledig från skolan, men han ville hellre vara med sin jämnåriga kompis. Konstigt. Jag passade på att avverka mitt första bodypump pass sen Gud vet när, och det lär jag känna av imorgon. Efter att ha hämtat flickan på skolan åkte vi till en pizzeria för ett mellanmål och vidare hem för att leka med gosedjur. Eller ja, hon gillar att göra historier med dem medan jag kollar på. Vet inte om det kan kallas jobb.
Spenderade kvällen i downtown med tyff, strosade omkring med en starbucks peppermint hot chocolate i handen och pratade om alltid mellan himmel och jord. Träffade tre sociala killar som såg ut att komma från green day eller något liknande, förutom den ena som snarare liknade Jack sparrow.
Imorgon ska barnen ägna sig åt sina aktiviteter i några timmar så jag funderar på att göra något vettigt, typ få manikyr eller kika i butikerna i hippie området. Kanske käka lite glass till och med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: