saraerikacaroline

grisen gal i granens topp

Kategori: Moments Like This

Maste paminna mig sjalv att skriva pa svenska, sorgligt. Igar hade jag iallafall en fin dag med ovningskorning, barnpassning och middag med Emma och Josefine. Middagen var valdans trevlig och nu har jag pratat av mig pa svenska for ett tag. Pa vagen till och fran kopcentret dar vi at fick jag skjuts av en trevlig taxichaffis som numera ar min privata, vid namn Tino vars nummer jag adderade i kontaktlistan. 
Denna dag har jag till storre delen spenderat pa shoppinggatorna for att inforskaffa mig lite nodvandigheter. Dessvarre har jag svart for att saga nej och kom darfor hem med en plattang for 150 dollar (kompispris, den kostar egentligen 300 $), och jag som redan har en... Tanke lagga pengarna pa en Ipad istallet men en sadan tanker jag kopa hur som helst, det bestamde jag idag efter ett besok pa appel store. Glida runt, ata fett, spendera pengar.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: