saraerikacaroline

artig som en amerikan, sur som en svenne

Kategori: Moments Like This

Alltsa amerikaner, hur trevliga ar dom inte? Till och med narkomanerna pa gatorna ar trevliga, det kom jag och Tyff fram till idag nar vi strosade omkring nere i downtown. Bada tva hade langtat efter fet mat (inte for att jag lider av underskott pa fet mat, men nu snackar vi Burger King) sa vi at gott och avlutade lunchen med mitt livs forsta frozen yoghurt. Vi hittade ett stalle dar man sjalv fick ta vilka smaker man ville och hur mycket topping som helst, ocksa betalade man ett pris for vikten. Losvikt helt enkelt, kanner pa mig att jag kommer bli en stammis dar.
Saklart hamnade jag och Tyff i samma falla som jag gjorde forra veckan men den har gangen gick vi ut fran kopcentrumet med nagon typ av ansiktsrengoring som tydligen ska vara jattebra. Far hoppas pa det for planboken fick lida. Nar jag anda var i mitt uppe i mitt spending money-flow passade jag pa att inforskaffa en Ipad ocksa sa nu ska har skypas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: