saraerikacaroline

aaataa kakor hela dagen

Kategori: Moments Like This

Heeey homies!
Egentligen har jag saa mycket att beratta men eftersom att jag inte har nagra bilder skulle det bara bli en lang text. Darfor valjer jag att skriva lite kort om vad som hander. Ska se till att skaffa en dator sa snart som mojligt!
Pa tva dagar, igar och idag, har jag varit en gast i tva av de storsta och finaste hus jag nagonsin sett live. Seriost, pool, tennisbana, ankdamm, balkon dubbelt sa stor som min lagenhet osv. Helt sjukt.
Igar var mamman i familjen bjuden pa en lunch med bla SF:s nuvarande borgmastare och en massa andra. Det ar snart val har sa det ar skyltar overallt. Jag satt mest i ett enormt poolhus och kollade pa tv, kande att jag inte hade sa mycket att bidra med i ett samtal med en borgmastare. Pa eftermiddagen at vi middag pa en kinarastaurang som hade ybergod mat och kvallen spenderades med att spela apples to apples.

Imorse akte vi till stallet dar flickan i familjen rider (har inte fragat om det ar ok att namna namn osv.) och efter det besokte vi ett av de fina husen som hor till en slakting i familjen dar vi aven spelade tennis. Vidare akte vi till en luciatraning for barnen med det slutade med att aven jag stog i koren och sjong. Kanns inte som Lucia snart med tanke pa att det ser ut som sommar har. Vi blev aven bjudna pa middag ikvall sa nu ar jag utpumpad och ska soooova. Tank vad mycket man hinner med pa dagarna har. Imorgon borjar min forsta jobbdag och jag ska kora bil i SF for forsta gangen. Spannande! Ha det gott amigos!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: