saraerikacaroline

11/10/11

Kategori: Moments Like This

Pippi Longstocking once said: I Kina gar alla manniskor baklanges for de bor pa andra sidan jorden. Hon kanske hade ratt anda for pa mindre an en timme har jag sett tva kineser ga baklanges (trots att de inte bor i Kina).

Morgonen startade sadar, korde halvt vilse nar jag skulle hem efter att ha lamnat jantan pa skolan. Antar att gud straffar somliga direkt. Jag kom hem just i tid till motet med min area director som var 8.30, sa nu har jag blivit inspirerad till att ga nagra gratiskurser. Har ju nagra timmar per dag da jag borde gora nagot vettigt istallet for att shoppa och slosa pengar. Ska ta med mig lillvovven ut pa en promenad och satta mig pa nagon av alla miljoner bankar och lasa igenom vilka kurser det finns samt lasa pa om amerikanskt korkort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: