saraerikacaroline

5 dagar

Kategori: Moments Like This

Men nu hörrni! Är. Så. Glad! Fick just reda på mina betyg i religion och filosofi och det gick över förväntan. Igår var jag och pratade om hur jag ska jobba i sommar vilket alltså betyder att jag har fått jobb på hemtjänsten. Var även på påsättnigsbal igår (eller mösspåtagningsbal..) och det var väldans trevligt. Min bordskavaljer var en manlig lärare på 60+ vid namn Sverker och som hade en fet dreadlock på hakan. Väldigt trevlig. "Kan du skicka mig grädden" sa jag. "Ja" sa han. Det var våran konversation under middagen. Resten av kvällen var grym, mycket dans och trevligt folk. Ikväll fortsätter vi överlevnadstestet på Marité, tredje dagen i rad med utgång. Onsdagen bjöd också på fest och det var galet mycket folk ute för att vara en onsdag. Älskar studenttider!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: