saraerikacaroline

31 dagar

Kategori: Moments Like This

En månad kvar. Känner att jag kommer ha fullt upp hela denna månad med plugg och fix inför studenten eftersom att jag valde att lägga allt tråk på hyllan under lovet. Skulle vilja säga att jag är utvilad och pigg efter ett lov men dessvärre skulle det vara en lögn. Vaknade klockan 2 idag, och ja det är väl resultatet efter två dagar med festande men det var värt att offra en söndag för jag har haft så himla kul! I fredags var vi ett skönt gäng hos Karro och hade debut-grillning och därefter drog vi vidare till krogen. Som vanligt händer det en massa udda men roliga saker när man är impulsiv, och den här gången var det en rätt skön efterfest som resulterade i att jag endast sov 3 timmar den natten. Valborg spenderades i staden med förfest hos mig och därefter larran. Har varit less på krogen på sista tiden men helgens visiter var top notch.
Söndagskvällen kommer bestå av spinning och, om jag överlever, plugg. Sen är jag redo för verkligheten.
Bilder från fredagen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: