saraerikacaroline

3 dagar

Kategori: Moments Like This

Helt sjukt vad sliten jag är! Vaknade klockan ett idag så nu sitter jag och käkar brunch och planerar lite inför studenten. Planen var att gå ut igår också men efter att jag och några från klassen kollat på finalen mellan United och Barca tog vi oss inte ur sofforna, så vi tryckte igång Baksmällan istället och tog fram chips. Kände att en sån kväll var välbehövd.
Idag är det morsdag men jag kommer inte träffa modern min förrän ikväll när vi ska åka och kolla på min moster som ska sjunga solo under en konsert med hennes gospelkör. Älskar gospel, man blir så glad av det. Innan det bär av dit ska jag fortsätta chilla innan jag måste ta itu med den evigt återkommande disken.
Jag älskar mina brudar. Mamma är världens bästa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: