saraerikacaroline

18 dagar

Kategori: Moments Like This

Har jag sagt att spontana utekvällar är de bästa? Igår kom jag till Östersund på eftermiddagen och gick en svängt till gymmet för att springa då det var lite trist väder ute. Medan svetten sprutade kollade jag på Paris Hiltons BFF Dubai eller vad det nu heter, vilket kasst jävla program! Traskade hem, tog en lång dusch, satte mig i soffan med duntäcket och åt kinamat. Hade ingen lust att hänga med tjejerna på krogen så jag var inställd på en skön hemmakväll med lite småfix inför balen idag. Men de som känner mig vet att jag har svårt att hålla mig från dansgolvet så runt 11 kilade jag ner på stan för att möta upp tjejerna. Det bar av till O'learys för dans och snack med trevliga människor tills stängning. Det fula måste ändå ha varit att dem jag hängde med drog en timme innan mig trots att jag var den som "förfestade" i soffan med käk. Kul kväll iallafall!
Nu ska jag snart gå ut i regnet och besöka min moster för att därefter gå hem och göra mig iordning för kvällen. Det ska Josefinaste få hjälpa mig med :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: