saraerikacaroline

17 dagar

Kategori: Moments Like This

Skulle vilja säga godmorgon eftersom att jag just ätit frukost men jag såg att klockan var halv 2.. Det är resultatet efter en kväll på slottet, eller gamla teatern. Jag hade inga förväntningar för kvällen utan hoppades på en rolig kväll och det fick jag verkligen! Jag blev upphämtad av några från Idrott och hälsa för att åka på "förfest" med deras klass. Supertrevligt folk och gott tilltugg! Kvällen slutade med en debut på G3 och även om majoriteten som var där kunde vara mina föräldrar så hade jag riktigt roligt, det syns och känns i mina fötter idag som helst inte vill ta på sig samma skor imorgon på nästa bal.. Men om den balen blir lika rolig så är det värt lite smärta.
Det spelades och sjöngs fint på förfesten
Sandra var på g redan påväg till balen. Haha sköning.
Middagen var väldigt god! (kan bero på att jag var utsvulten)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: