saraerikacaroline

15 dagar

Kategori: Moments Like This

Nu går jag på den sista gnutta energi som finns i kroppen. Somnade 5 inatt, vaknade 9 av att Malin ville ha med mig till skolan så en timma senare befann jag mig på skolan och avverkade en rätt onödig dag. Nu när det är så kort tid kvar av skolan börjar jag bli lite nojig och tänker hela tiden på att skolan inte är så tråkig ändå. Ska se till att njuta av dessa två sista veckor jag har med klassen. Gårdagen var iallafall väldigt lyckad med skönt förhäng hos Malin, fin biltur till Gamla Teatern i en riktigt fräsch bil, god middag, styrdans och därefter lerran. Vet inte om jag är för att gå ut på måndagar egentligen eftersom att jag var rätt död idag plus att det inte var något matställe öppet förutom Raggarn. Regelbundna måltider är viktigt så jag och några polare trippade hela vägen dit för att köpa korv. Helt klart värt det. Därefter mötte jag upp polisen för ett samtal, byta nummer o.s.v.
Trots att jag har varit så seg idag har jag hunnit med en arbetsintervju samt ett spinningpass. En riktigt bra dag har det varit!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: