saraerikacaroline

11 (10) dagar

Kategori: Moments Like This

Studenttiderna har satt spår i kroppen och kontot. Slut överallt. Siktar på att "vända tillbaka dygnet" och lägga mig innan klockan ett inatt eftersom att jag de senaste nätterna inte kommit i säng innan 4-5. Torsdagen bjöd på en årsdebut på Marité för min del vilken var lyckad men mycket dans! På fredagen var det till att fokusera på mina två sista flexuppgifter innan det var dags att börja om igen. "Ja vi kör igen" måste vara mitt nya motto. Fredagens förfest var hos en nyfunnen vän men endast en massa killar, plus jag och Karro. En salig blandning av personligheter men det gjorde det hela mycket roligare! Vidare begav vi oss till lerran där det blev ännu mer dans innan en kebab fick avsluta kvällen. Vet inte längre vad bra hälsa innebär men det får jag ta reda på efter studenten. Dagen har spenderats med Karro och en sallad i solen och just då kom vi på hur underbart livet egentligen är.
Sveper min cola sen blir det godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: