saraerikacaroline

10 dagar

Kategori: Moments Like This

Tog tag i det ohälsosamma studentlivet och drog på spinning. Har även gjort massa annan nytta idag som att plugga, dammtorka, diska samt en del slötittande på TV vilket inte ingår i kategorin "nytta" men fick nämnas ändå. Helgen har varit väldigt skön och imorgon påbörjar jag min sista hela vecka på gymnasiet. Det firas med Körfältsgrillen på kvällen men innan det är det en heldag med "vett och etikett". Tanken med det är alltså att alla studenter ska lära sig att bete sig.. kan inte vara det lättaste att uppnå. Speciellt inte med tanke på att det är det årliga vattenkriget imorgon och det betyder att alla studenter redan där trotsar skolans regler. Men alla vet ju varför det finns regler..
Nu ska jag gå och sova/ plågas av min inflamerade axel som värker oavbrutet när jag inte rör mig. Ondnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: