saraerikacaroline

söndag

Kategori: Moments Like This

Idag hade jag verkligen behövt den där extra timmen som försvann i och med att jag ställde tillbaka klockan. MEN, nu kommer det kännas som att dagarna är längre och det är för mig första tecknet på att våren är här!
Gårkvällen var lugn, mysig och spenderades med Karro. Vi skrapade ihop några ingredienser som vi hade hemma och bakade en god chokladig kaka och åt glass till det. En skön kväll som tillsammans med fredagskvällen gjorde min helg komplett. Idag har jag städat och skrivit ner allt som jag ska göra i veckan. Plugg, plugg, plugg. Ska hugga in på ett arbete när jag kommer tillbaka från bodypumpen, men först måste jag få göra av med lite energi.

Kommentarer

  • Karro säger:

    har redan typ lyssnat sönder den där låten :) hihi

    2011-03-29 | 10:10:17
  • Josse säger:

    Du ställde fram klockan, inte tillbaka haha...

    2011-03-30 | 23:58:05

Kommentera inlägget här: