saraerikacaroline

längtar

Kategori: Moments Like This

I gotta feeling, that this gonna be a good year...
Det mesta känns riktigt bra just nu! Vet inte om det beror på att jag börjar få vårkänslor eller att studenten närmar sig mer och mer, hur som helst så har jag en bra känsla i kroppen. Lovet har varit väldans härligt också. Har hunnit mer en tripp till IKEA, hjälpt till med lite fix i familjens blivande hem, åkt skridskor med Josef, myst med familjen, åkt snowboard för första gången på två år, dansat bland en massa okändingar på O'learys, kollat på melodifestivalen och ätit myyyyyycket gotta. Ett fint lov för att sammanfatta veckan. Tänkte avsluta lovet med en "ta-hand-om-mig-själv/städ-dag". Ska slänga in lite kläder i tvättmaskinen och dammsuga, ta en prommis i det fina vädret och ikväll blir det bodypump! Så får det bli.
Ska passa på att nämna en till sak som får mig att längta efter studenten. Häromdagen ansökte jag om att åka som au pair till Nya Zeeland och jag hoppas verkligen att jag uppfyller kraven för att åka dit! Isåfall drar jag efter sommaren, wiiiiiie!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: