saraerikacaroline

krogen och jäkelskap

Kategori: Moments Like This

Efter 5 timmars sömn känner jag mig mer utvilad är någonsin! Typ.. När det väl är helg och fritt fram att sova bort hela dagen vaknar jag alltid tidigt, men då hinner jag kanske göra något vettigt av dagen trosts allt. Igår blev det utgång (trots att jag blåvägrat hela veckan) och det är konstaterat att spontana kvällar blit mest lyckade! Såklart var inte allt perfekt men jag fick iallafall dansa i några timmar. Dagen till ära kommer mamma och syskonen in till stan om det inte blir några ändrade planer, har saknat dom!
Gick och funderade lite igår och kom fram till att jag har gjort en hel del roliga saker men problemet är att jag glömmer bort mer än hälften. Snart är jag 19, hur mycket kommer jag då minnas när jag är pensionär och ska berätta roliga historier ur mitt liv till mina barnbarn? Jag SKA bli bättre på att ta kort, börjar idag! Tills vidare bjuppar jag på lite äldre bilder.
Linnéa fick låna sin idols glasögon
Mysig dag i badhusparken med flickorna
Påväg ut, blek och eländig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: