saraerikacaroline

idag blev imorgon innan det var natt

Kategori: Moments Like This

Sikken dag. Mys hemma i Stugun kombinerat med plugg, närmare bestämt Stuguns historia. Tyckte till en början att det skull bli spännande med nu känns det bara drygt. Kan kanske bero på att klockan snart slår midnatt och jag kan knappt hålla ögonen öppna. Satsar på hårdplugg imorgon och därefter en skön kväll med brudar och god mat. Lät mer än okej som start på mitt sista sportlov ever. Apropå sportlov så inledde jag lovet med att bryta armen, eller inte riktigt men det kändes så när jag bröt arm mot min bror vilket resulterade i att jag kände mig invalid när jag skulle steka köttbullar. Kunde knappt lyfta stekpannan, men det var det värt med tanke på att jag vann med vänster hand. Historian om högern kan vi undvika att prata om. Trött tjej säger nattnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: