saraerikacaroline

en lördag som denna

Kategori: Moments Like This

Klockan är runt midnatt, det är lördag, jag är i stan, och jag ligger i sängen. På något sätt känns det mycket mer acceptabelt att göra det när det är lov till veckan, annars hade jag troligtvis tvingat mig att vara vaken till minst 03.00 bara för att det är helg. Några livliga själar från klassen har varit här ikväll och spelat "så det kan låta" samt den berömda "7:an" som vi har spelat non-stop i två år nu. Kommer sakna det när vi tar studenten om något haha.
Denna lördag har varit riktigt härlig och startades med ett debutbesök på frälsningsarmén där jag och Karro shoppade loss och blev bästis med expediten. Jag hade helt missat den otroliga guldgruvan, men dit kommer jag garanterat gå igen. Med väskan överfull av massa coola fynd mötte vi upp Sabina, Minna och Johanna för att fika och steka i solen vid Badhusparken. S-k-ö-n-t-! Gillar att mixa student och friluftslivet, jag trivs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: