saraerikacaroline

när saknaden är så stor att ord inte räcker till

Kategori: Moments Like This

Det finns något som jag har väldigt svårt för och det är att säga att jag älskar någon. För mig är älska ett så pass starkt ord att jag får gråten i halsen bara vid tanken att säga det till någon. Det går bara inte. Jag skulle vilja berätta för min familj varje dag hur mycket de betyder för mig, och mina vänner likaså. Även om jag vet att de redan förstår hur mycket jag älskar dem är jag rädd att inte hinna säga orden innan det är för sent. Livet kan förändras från en dag till en annan och det skrämmer mig samtidigt som det får mig att försöka leva livet till fullo.
Jag önskar att jag hann säga till Catarina hur mycket jag älskar henne.
Grattis på 21-årsdagen min bästa vän och älskade syster!

Kommentarer

  • Hilma säger:

    Vilken fin bild på er två! Styrkekramar från Hilma

    2011-06-24 | 19:57:49

Kommentera inlägget här: