saraerikacaroline

in the middle of nowhere...

Kategori: Moments Like This

... där sitter jag nu med trådlöst internet och funderar på hur den nya tillvaron känns. Förutom de två åren då jag bott i Östersund har jag och min familj alltid bott på samma gata i samma hus. Helt plötsligt bestämde sig mina föräldrar för lite nytänkande och valde att bosätta sig längre ut i skogen än vi redan bodde. Ja, det är möjligt.
Renoveringen av huset är långt ifrån färdigt men det går att bo här så från och med nu gör min familj det, och alla verkar trivas. Mina tre lediga dagar kommer bestå av utstädning av mitt barndomshem. Känns lite sorgligt men samtidigt måste jag försöka acceptera förändringar. Det hela känns rätt bra när jag väl tänker efter!
Ikväll ska jag mysa med mina favoriter

Kommentarer


Kommentera inlägget här: