saraerikacaroline

fan

Kategori: Moments Like This

Missade målgången på min nedräkning som var studenten, men det fattade väl alla ändå. Det har hänt en hel del den sista veckan.
Onsdag: Jag hade en sjujävla rolig student som inte slutade förrän 06.00 dagen efter.
Torsdag: Var på Josefines studentmiddag för att sedan vikna av henne då hon nu lämnat mig och åkt till Italien (måste öva på att säga hejdå utan att böla..)
Lördag: Jag hade en väldans trevlig studentmiddag med släkt och vänner hemma i Stugun vilket också var den sista stora festen som vi kommer ha i det huset.
Måndag: Var på min första introduktion av fyra på hemtjänsten. Känner att det kommer bli en lärorik sommar!
Tisdag: Ledig! Det firades med en fika på stan med finfina brudar. Köpte även ett par skor och ögondroppar då mina ögon fuckat upp sig och jag ser nygråten ut hela dagarna...
Idag: Klev upp tidigt för att gå iväg på en hel dags utbildning inför jobbet på hemtjänsten. Pinsam som jag är sov jag halva tiden men helt ärligt så gjorde jag mitt yttersta för att hålla mig vaken, Dessvärre misslyckades jag totalt.
Nu: En promenad i det härliga vädret. Saknar bodypumpen men min axel vägrar att bli bra. Bajs.
RIP min fina cykel som någon jävel var tvungen att sno. Fan för folk, fan för mig som litar på folk.








Kommentarer


Kommentera inlägget här: