saraerikacaroline

lyckodag!

Kategori: Moments Like This

Underbar dag! Inleddes med jobb, sedan lunch på Eastern Palace, shopping (rean förföljde mig!), joggingtur och sedan myskväll med tjejerna. Ska strax välkomna Mr Blund men först fick jag för mig att svara på några frågor bara för att jag har tid. Sovmorgon imöra!
Nämn något som gjorde dig glad igår: Eftersom att klockan är över midnatt gills "gårdagens" shopping som en glädjehöjare.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Klockan 8 "igår" får det bli. Då jobbade jag.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Såg ett avsnitt av OTH som jag periodvis missbrukar.
Det sista du sa högt? Något i stil med "aj fan" när jag vred till axeln igen...
Det senaste någon sa till dig: "Kör försiktigt, hejdå"- Minna
Vad har du druckit idag? Vatten, chocoffee, citronsaft och en salig blandning av olika ingredienser som smakade flytande tomteggröt.
Vad var det senaste du åt? Chips och dipp!
Vad var det senaste du köpte? En mjukglass med Rebecca.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Ljusbeige tror jag...
Vad är det för väder hos dig nu? Rätt mörkt ute men jag tippar på 5-10 grader och småblåsig, typiskt östersundsväder.
Godaste glassmaken? Vanilj. Det är ätbar lycka!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Om du är med i en Hollywood film så ja
Sover du tungt? Hehe ja. En stock på 300 kg skulle beskriva min nattliga status bra
Drömmer du mardrömmar? Ibland, men jag brukar retuschera drömmen till något mysigare när jag väl vaknar.
Trivs du med ditt jobb? Ja det är nice! Oftast haha
Favoritklädsel? Trosor och teshirt, avskyr tighta kläder och främst jeans!
Favoritlåt just nu? Åh det är så många som är och kommer förbli mina favoritlåtar.
Vad ser du om du tittar till höger? Sminkbord, spegel, barstol med kläder på, smycken, hårprodukter osv
Vad gör dig glad just nu? När jag tänker på hur bra jag har det och att jag har så bra vänner.
Vad ska du göra härnäst? Krama kudden och sussa läääääänge!
Höger el vänsterhänt? Tillhör majoriteten.
Humör just nu? Rätt glad och på allmänt skönt humör
Favoritgodis? Don't eat candy, men choklad är jag rätt svag för.
Kläder just nu? Ett stycke trosa
Sommarplaner? Jobba och resa så fort jag får chansen!
Hur många kuddar sover du med? Deux, den ena får aggera nattsällskap.
Morgon eller nattmänniska? Har självmordstankar varje gång jag måste stiga upp tidigt...
Vad är viktigast för dig? Att vara lycklig och må bra
Är du kittlig? Tro att jag har vuxit ifrån det. Går det?
Snarkar du? He he he.. varför sover jag själv inatt tro?
Stjärntecken? Vädur
Äckligaste insekten? Fästingar, klarar inte av dessa blodsugande äckel.
Stökigt el välstädat? Städat om någon annan städar, annars kan det lika gärna vara stökigt.
Vad längtar du mest efter just nu? Äventyyr!!! Och sova måste jag erkänna. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: