saraerikacaroline

Serriminjös!

Kategori: Moments Like This

Vad trött jag är nu! Har precis kommit hem från jobbet där jag avverkat ett kvällspass, och jag kan lova att det inte var en lugn stund. Cyklade omkring som ett freak fram och tillbaka mellan husen och lägenheterna. Nu sitter jag och varvar ner i soffan med skön musik och frukt med smält cholkad (min nya last).
De senaste dagarna har varit rätt händedlserika på ett skönt och oskönt sätt. I onsdags bestände jag och Karro oss för att käka pizza och dricka öl på Volos innan vi drog vidare till Sofia och Rebecca som satt och förfestade i en båt. Livet lekte i några timmar, ungefär tills tidigt på morgonen då det blev för mycket att det goda så att säga haha. På torsdagen tyckte jag, Karro, Johanna och Mia att vi var värd Kebab och sedan en vilostund i badhusparken där jag somnade i gräset. Senare på kvällen blev jag medbjuden att spela vollyboll och det visade sig att det var väldans populärt och dödsseriöst. Kul för mig som alltid varit skillad på vollyboll, verkligen. Fast jo det var kul ändå och kanske beror det på alla härliga medspelare. Fredagen bjöd på jobb och därefter middag och badhusparkenhäng med Elise. Mycket mysigt må je säg! Imorgon är det jobb 7-13, men det ska bli trevligt att hänga med mina gamla vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: