saraerikacaroline

jag vaknar upp en morron...

Kategori: Moments Like This

..så var den da'n förstörd.
Nejdå så illa är det inte, men ungefär nyss blev jag riktigt less på byggarbetarna utanför mitt fönster. Jag vaknade till att det knackade på fönstret och jag funderade på att kolla om de verkligen försökte ta sig in i lägenheten. Inte nog med det, häromdagen började tavlorna ramla från väggen pga allt bankande. MEN, jag ser fram emot när det är klart för resultatet blir bra :)
Mina dagar av frånvaro har spenderats i Sveriges huvudstad. Tanken var att jag undet mina 6 lediga dagar skulle åka till sommarstugan men då vi har en hel del som borde göras där ansåg familjen att det blir med semester i Stockholm. Det tyckte jag var bra. Mer om det senare, kanske. Nu ska jag överlämna mig till polisen, eller bara förnya mitt pass. Det återstår att se.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: