saraerikacaroline

för-yra

Kategori: Moments Like This

Vilka dygn den senaste veckan har bestått av. Känns som att dagarna har flytit samman och att jag inte vet när jag gjorde vad, men lite kort så var det utgång i fredags med klassen, jobbade delad tur på lördagen (oskönt) och därefter har jag jobbat som en gnu. I måndags hann jag bara hem från jobbet innan jag återvände dit för en personalfest. Måste säga att jag har världens skönaste arbetskamrater! Jag valde att gå hem när de andra stegade vidare mot stråket eftersom att jag skulle jobba dagen efter samt gå ut senare på kvällen. Jag och tre brudar till hade en chillförfest här inan vi begav oss till stråket, och var efterfesten höll hus det vete gudarna. Vi var iallafall några personer som spelade kort, badade i Storsjön och därefter i badkaret för att värma oss. Yes, vi satt som hoptryckta sillar, fyra pers, i ett litet badkar. Nu ska jag kila ner till tvättstugan innan det är dags för jobb igen. Imorgon väntar yran!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: