saraerikacaroline

boooom

Kategori: Moments Like This

Bjuder på en bildbomb över vad jag pysslat med de sista dagarna/ veckorna. Har inget vidare tidsperspektiv...
Ikväll har jag iallafall varit på bilbingo med Sandra och Rebecca, och jag passade på att vinna 500 kr när jag ändå var där :) Trevlig kväll även om ändan domnade bort efter halva tiden. Nu ska jag nörda OTH innan jag ska sova, två saker jag är bra på.
Matade fåglarna med mina småkusiner
Badade och kastade macka i Mörtsjön men mina favvisar
Åt en god och... rosa glass med Rebecca!
Byggställningen fick ersätta min obefintliga balkong, så Karro och jag tog med oss te och duntäcken och klättrade ut genom fönstret. Där satt vi inpå småtimmarna och pratade om allt och inget.
Mös med brudarna en fin dag, drömmandes efter en egen båt.
Bilbingo med mina skrattmåsar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: