saraerikacaroline

prinsen i paradiset

Kategori: Moments Like This

Veckans Bodupump pass är nu avklarat och jag känner att det är dags för en vilodag som får bli imorgon. Istället har jag tänkt att kika in på Lerran imorgon för att ta mig en titt på min hemliga kärlek Emanuel. Han måste vara den enda människan i världen som är attraktiv med fett hår.
Innan jag drar dit ska jag och Karro plugga PA är det planerat. Känner mig en aning stressad när jag inser hur mycket vi har kvar att göra och hur lite tid vi har på oss, men vi fortsätter att vara positiva och planerar in en ny PA-helg! Jag själv har en plan på att fixa lite PA på egen hand nu i helgen om jag har någon självdisciplin till övers.
Så här mysigt har vi det på våra PA dagar, god mat är våran belöning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: