saraerikacaroline

spin 18.00, död 19.00

Kategori: Moments Like This

Sitter i soffan med en massa fika och återhämtar mig från dagens träning. Jag bevisade för mig själv att det spelar ingen roll vad man tränar, man bestämmer ändå hur jobbigt det blir. Vanligtvis är spinning 55 minuter jobbigt men idag fick jag en nära-döden-upplevelse i slutet av passet. Allt blev rött, det kändes som att jag skulle spy och jag fick svårt att andas. Riktigt läskigt faktiskt.
Förutom denna spännande upplevelse har helgen bestått av dans på O'learys i fredags, mys med familjen i Stugun i lördags och idag har jag och mamma storhandlat så nu har jag äntligen mat i kylen plus att jag införskaffade mig lilablommiga gardiner som får föreställa en dörr till mitt sovrum. Det blev mycket mysigare och väldigt tjejigt. Innan jag laddar upp med en skön sömn inför skolan imorgon ska jag skura lägenheten, sen är min helg komplett!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: