saraerikacaroline

revolution 2011

Kategori: Moments Like This

Då var nyår över vilket innebär ett nytt år, 2011. Helt sjukt vad tiden går men det är väl för att jag har såå kul. Älskar mitt liv, japp. Det enda som känns jobbigt är flytten från Stugun eftersom att vi måste renovera det nya huset, totalrensa det vi bor i nu (jag som tyckte att det var jobbigt att rensa ur mitt rum när jag skulle flytta till lägenheten..) och sen svider det lite att lämna gatan där jag växte upp. Men jag hade en oslagbar avslutning på 2010 som troligtvis var den sista festen här hemma också. Känner att det nya året kommer bli en revolution i mitt liv och fy tusan vad pepp jag är! Nu är Elise påväg hit och vi ska mysa framför SATC och OC-boxarna och drömma oss bort mot Amerikas breddgrader.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: