saraerikacaroline

en ny dag innan jag hann avsluta den förra

Kategori: Moments Like This

Vilken mysig helg jag har haft! Fredagskvällen bestod av Let's dance, Remember me, en massa snack och snacks. När man inte har träffat en person på 1,5 år finns det mycket att ta igen så det var på tiden! Lördagen fick bli en skön hemmakväll med familjen där vi åt trerätters middag à la Carro (wow-moment) kollade på Min bästa väns flickvän eller vad den nu heter och bara tog det lugnt. När jag väl är på g kan jag berätta att jag igår (söndag blev just måndag) tog bilen till Kälarne och hälsade på farmor där jag fick en överdos av kakor och bullar medan hon fick en överdos av mitt babbel, stackarn. Det blir lätt så när jag inte träffar henne speciellt ofta men jag hoppas att det blir en ändring på det nu när jag har körkort. Hann också med att intervjua några familjemedlemmar till PA:t, haha kan bara skratta åt familjens manliga medlemmar. Det där skumma men ack så charmiga flinet verkar gå i släkten. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: